nokland_racing Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 har våre 12 dager i israel :) døds bra tur ;D begynte som lærlig nå på mandag åsså blir de våler til helga, kansje seljord, roodsen å sikkert mye ant rart som dukker opp i mellomtiden ;) Siter Ford Granada 2.0 1982 Polaris IQ440/800 2005 Audi 80 1.9TDI 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 1 uke i spania og 1 uke til å ta MC lappen. OM alt går etter planene. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 skal på lærlinga hos møller bil, gleder meg :D:D Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Planene er vel å bli pappa i løpet av ett par uker :-D Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Planene er vel å bli pappa i løpet av ett par uker :-D MÅ slutte å slenge med kjeppen nå Einar, snart er vel elle gravide i Kilen..;) du er vel bygdas don johan som e-76 synger..hehe Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Var det da, holder meg nok til ei jeg.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Skal jobbe hele sommeren hos Maxbo:) Fri til å skru bil av og til;) så begynnr jeg som lærling hos møller(audi) på slependen den 27 august:) Blir en bra sommer med jobbing og skru bil;):volvopower: Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakerman Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Har ikke vært i USA enda nei, gleder meg som en liten unge :D faen å jeg som ikke skal til usa før neste sommer...! jeg må vente lenge enda,å jobbe ræva av meg fram til neste vår! men men..dette blir bra,lykke til,dere vil aldri angre..:) Siter Mvh B.Aasen Opel Astra G N`joy 1.6 twinport Ford Mondeo 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Har vore i Sirdalen i tre dagar på fjelltur og fisketur. såg ein Nissan Skyline på Sinnes, fekk dessverre ikkje tatt bilde av den. Den var svart og hadde det ikkje vore eit Skyline-emblem bak så hadde eg ikkje vist at det var ein Skyline. Det einaste eg såg av det i farte var bakpartn og sida, kanskje fronten også. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 faen å jeg som ikke skal til usa før neste sommer...! jeg må vente lenge enda,å jobbe ræva av meg fram til neste vår! men men..dette blir bra,lykke til,dere vil aldri angre..:) Takk for det :D Vi må også jobbe ræva av oss, er ikke akkurat billig dette!:tannløs: Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakerman Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Takk for det :D Vi må også jobbe ræva av oss, er ikke akkurat billig dette!:tannløs: kjøp deg gravemaskin så har du råd te det meste... :roll: det gjorde jeg å det var lurt ja,blir mye penger av sånt...;) Siter Mvh B.Aasen Opel Astra G N`joy 1.6 twinport Ford Mondeo 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Var på Powermeet i Västerås når det var, helt rått! Over 6000 biler der på fredagen den helga, og da var det litt labert oppmøte pga været syns han pratern der :D Ellers blir det mest sløving, mulig jeg tar meg ei uke i Estland hos ei jeg kjenner der ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg