Gå til innhold

Audi er BEST!!!

Ranger emnet


audi-sport

Anbefalte innlegg

Hei allesammen..

 

sant audi er best? eh.....

 

men ikke det jeg skal fram til, det er alt som blir sakt på nett og på TV'n, som folk skriver inn via SMS(nrk2 og sone2) div, der det ene merke etter det andre er best, som da den persjonen liker!

merker som går igjen er opel, ford & VOLVO!!!

er det ikke litt drøyt å si at opel, ford el volvo er best???

selv liker jeg audi å har en a4, men ikke om alt i værden om jeg

har sagt at audi er best, det er jo så ufattelig mange andre merker i topp klassen som er bedre....

Og da klare å si at opel, ford og volvo er best, er helt sykt...!!!

a4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by audisport-a4

Hei allesammen..

 

sant audi er best? eh.....

 

men ikke det jeg skal fram til, det er alt som blir sakt på nett og på TV'n, som folk skriver inn via SMS(nrk2 og sone2) div, der det ene merke etter det andre er best, som da den persjonen liker!

merker som går igjen er opel, ford & VOLVO!!!

er det ikke litt drøyt å si at opel, ford el volvo er best???

selv liker jeg audi å har en a4, men ikke om alt i værden om jeg

har sagt at audi er best, det er jo så ufattelig mange andre merker i topp klassen som er bedre....

Og da klare å si at opel, ford og volvo er best, er helt sykt...!!!

 

Sitter du og ser på det greiene på NRK2? Hehe, hva med å finne på noe fornuftig? ;)

 

Finnes det egentlig noen dårlige bilmerker, med tanke på nye biler de produserer i dag? Volvo med S60 T6, S/C70 T5 (?) osv er jo værstingbiler, men om de er best?!

Kanskje Kåre14 på sone2 synes det er best fordi han akkurat har arvet den orginale 240`en av bestefaren sin og ikke tenker lengre enn det?

Slikt er bare teit å si... "Volvo æ bæst!" (f.eks.)

 

Men jeg har hørt av en kar som jobber på bilverksted, og han sa at Citroën og Hyundai var noe av det aller mest holdbare som var å få tak i av biler i dag. Om det er til å tro på er vel en annen sak...

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

ja, helt enig!!

 

la oss si jeg da, sier at Nissan er best.

 

Da har jeg sagt at primera, maxima, micra, 200sx, 300zx, almera, sunny, terrano, x-trail, patrol, nissan lastebil, nissan truck, er bedre enn alt annet da, og det skal vel litt til, selv hvor stor nissan-fantast jeg er.....

 

 

Du glemte min da :( *sutre*:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen CRX'en er raskere i reaksjonen :) (Faktisk prøvd forskjellen) Altså gassen reagere fortere enn på REX'en. Jeg sier ikke at CRX går fortere enn en RX7!!! :oP

For på ALLE andre områder blir den utklassert.

Så er det jo litt aldersforskjell og prisforskjell på de to bilene jeg har prøvd å da ;) Kan ikke sammenligen min 88 modell CRX med enn ganske ny RX7 (sorry Efini husket ikke årsmodell :( )

Å det gjelder jo flere sånne utsagn; som at Audi er best. Ja en S2 er bedre enn en CRX, men hvor mange flere tusen må man legge i for å få en S2?? osv

What U pay is what U get ;)

 

Jeg fikk like deler plast og metall og ett livslangt kjærlighetsforhold til japse bil ;)

Hadde jeg hatt penger så hadde Norge sett sin første McLaren F1 på veien ;) *hirr*

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår