inglar Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Da tenker jeg på den lille PDX-serien. Noen som har vært borti disse og kan si litt om kvaliteten? Hva kan de sammenliknes med osv.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 etter det jeg har hørt,så er disse kjempe gode. så det er bare å handle vist lommeboken tillater det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian A Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 eneste at PDX monoblokken kutter om man spille høyt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 kutter ikke vist du har bra nok strøm og jording.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 eneste at PDX monoblokken kutter om man spille høyt. :) Lol :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motif Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 Jeg har akkurat satt inn en alpine pdx-5 i vår bil,og den lille tassen der er sinnsykt bra!Den er koblet opp mot 2stk frontsett,beggge focal(krx og krx2 settet)pluss en 12tommer kicker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inglar Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 Det er godt å høre for 2.150 og 1.600 er bestilt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg