Gooner87 Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Noenn som har et bra kompakt digitalkamera å anbefale til maks 4000kr? På forhånd Takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Har nå sett litt på disse to kameraene: Fujifilm FinePix F200EXR Canon PowerShot SX200IS Hvilket av disse burde jeg velge? Eller burde jeg velge et annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=104437 <-- jeg kjøpte dette for 2 uker siden og har til nå tatt 1000 bilder/filmer... både under og over vann! Er veldig fornøyd og anbefaler det på det sterkeste EDIT: eneste minusen jeg har finni ut er: det er litt klumpete, men det overlever man ;) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 (endret) http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=104437 <-- jeg kjøpte dette for 2 uker siden og har til nå tatt 1000 bilder/filmer... både under og over vann! Er veldig fornøyd og anbefaler det på det sterkeste EDIT: eneste minusen jeg har finni ut er: det er litt klumpete, men det overlever man ;) Var litt klumpete, men det overlever jeg. Er den like bra som de jeg har nevnt over? Skal jo ikke ta bilder under vann, og i forhold til design vet jeg ikke om den falt helt i smak. Endret Juli 6, 2009 av Gooner87 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Panasonic Lumix FS5. Har det selv og er sykt fornøyd. Tatt langt over 10.000 bilder med det, og om du er glad i "burst", tar det bilder fortere enn noe annet kamera. Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Takk for et bra alternativ. Skal dra og se på den i butikken nå:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg