Beinet1 Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Hei, Jeg begynte å legge på et lag syregruning på et område som har blitt blankslipt og behandla med rustmelk. Problemet er at jeg syntes denne grunninga var veldig rar. Den dekket nesten ikke i det heletatt og var tynn som vann. Rant for ingenting. Er dette normalt? eller er det noe galt med spraboksen jeg brukte? Jeg trodde denne skulle være å legge på som vanlig grunning, dekkende og go. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 ja skal være sånn. Skal bare være et helt tynt lag som beskytter mot rust, du må legge vanlig grunning over! trenger kunne syregrunning på bart metall Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 som han over sier, skal kunn ett tynt lag med syregrunning, så kan du legge slipefyller utenpå der ;) Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg