Gå til innhold

Endring av vrakpant i 2004?

Ranger emnet

Rieger

Anbefalte innlegg

Originally posted by Rieger

Blir/er vrakpant endret i 2004?? Har hørt snakk om at det er både 6000 og 10000, men aldri sett en artikkel eller noe slikt om det.

Regner med det er 1500,- fortsatt, eller har jeg gått glipp av noe viktig her?

Ei når du sier det så mener jeg å huske at det skulle bli Bonus år med 10k?(husker ikke nøyaktig beløp)...Hmm men kan jo være fra og med en eller annen måned i 2004...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er jeg spent. Kjekt å vite det litt før det slår inne/blir kjent.. Penger å tjene på slikt. Vet om mange vrak jeg kan tjene 6-7000,- på(Bil: 1500-2500 + Omreg: 1434 + frakt 100,- = 3-4000),-

Men har hørt at det skal være fra 2004. Ringer på billopphøggeri i morgen jeg tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hørt om dette..

Men mener jeg har hørt at dette kun gjelder hvis bilen er, og har vært registrert på deg en stund og at den er eu-godkjent..

Kan hende jeg tar feil men?

Er vel for å sikre at folk ikke kjøper en hel hau med vrak og tjener grovt på det..Er vel for å rydde unna de bilene som er på veiene ved dags dato, som egentlig ikke skulle vært der..

Mercedes C200 Espirit 95-mod

(x) Mercedes 190E 2.6 87-mod

(x) Mercedes 190E 2.0 87-mod

(x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod

(x) Mercedes 230CE 89-mod

(x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod

(x) Mercedes 190E 84-mod

(x) Peugeot 205 GTi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Errr, dette er kun rykter! Det ble ikke dratt med i statsbudsjettet, og vrakpanten er den samme gamle.

Skraphandlerne er på tørke etter alle disse ryktene, og de frykter for både ansatte og bedriftene...

De måtte gå ut i medier for å si at det ikke ble noe bonus pant på biler, slik at de slapp å bli permittert fra jobbene sine.

De prøvde å finne hvem som hadde sagt '10 000 i vrakpant', men fant ut at det var et rykte som hadde spredd seg som ild i en varm bensin/luftblanding.

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg ikke helt feil var det 6000 for vrak for noen år siden, bare en liten stund så man skulle få vekk de vraka som sto rundt omkring. Var snakk om at det skulle skje noe i år også, men har så vidt jeg veit ikke skjedd noe ennå. Blir det noe av så må bilen ha skilter tror jeg.

(o) VW Golf GTI 00 mod

(x) VW Golf GTI 97 mod

(x) Audi A4 avant 1.8T 01 mod

(x) Nissan Primera 2.0 SRI 95 mod

(x) VW Golf 2 1,6 gl 88 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider