Ostby Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Har en kamerat som mistet lappen i 5 mnd, etter å ha blitt tatt i 120 der fartsgrensa var 80. Må han ta oppkjøring og teoriprøven på nytt igjen? Han var ikke ferdig med prøvetiden. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 bare oppkjøring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by Mazdius Teoriprøve, dobbeltime hos kjøreskole og oppkjøring. HVA???? må du ta alt det om igjen:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 hmm...jeg spurte en politimann her om dagen om det samme..Han sa at man måtte ta alt det obligatoriske om igjen om man mistet lappen under prøveperioden.. (glattkjøring, mørkekjøring, landeveiskjøring, teoriprøve og oppkjøring!) men jeg tror han overdrev litt for å skremme meg... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Jeg mener det kun er oppkjøringa. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 mener også det bare er oppkjøringa... men dersom han enda hadde prøve tid får han 2 nye år med prøve tid:D Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Er som Mazdius sier. Teori og oppkjøring (og ingen kjørelærer vil la deg ta oppkjøring med mindre du har hatt en dobbelttime). Dette må du igjen om du mister lappen for 6 mnd eller mer (utenom prøvetida), eller bare mister den i prøvetida. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by CrZy_T Er som Mazdius sier. Teori og oppkjøring (og ingen kjørelærer vil la deg ta oppkjøring med mindre du har hatt en dobbelttime). Dette må du igjen om du mister lappen for 6 mnd eller mer (utenom prøvetida), eller bare mister den i prøvetida. Korrekt, måtte jeg gjøre når jeg skulle ha lappen tilbake. Sjåførskolen mente jeg måtte ha kjøretime hos dem, FØR jeg fikk benytte bilen dems på oppkjøringen! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 hva hadde skjedd med kameraten over her, vis prøvetiden hadde vært over? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Mulig jeg er på b-b-bærtur nå, men jeg innbiller meg at man får den tilbake. Uten oppkjør etc .. -Håper på det iaf .. en dag står dem jo der .. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by rwd 4ever hva hadde skjedd med kameraten over her, vis prøvetiden hadde vært over? Bot og mister lappen i 5 mnd.. så får han den igjen når straffen er over.. ingen oppkjøring , ingen teori... får den igjen Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by rwd 4ever hva hadde skjedd med kameraten over her, vis prøvetiden hadde vært over? Inndragelse inntil 6mnd (etter prøvetidener over) resulterer i at lappen kommer tilbake i posten. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Ostby Har en kamerat som mistet lappen i 5 mnd, etter å ha blitt tatt i 120 der fartsgrensa var 80. Må han ta oppkjøring og teoriprøven på nytt igjen? Han var ikke ferdig med prøvetiden. Jeg har bare hørt om teori og oppkjøring. Jeg hadde hatt lappen i 2 år og 8 dager. Jeg måtte ta teorien på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg