noXelon Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 (endret) Her er min Amazon som jeg nettopp har kjøpt, tenkte å dele den med dere og hva jeg gjør utover vinteren ;D Håper det faller i smak! Endret Juli 7, 2009 av noXelon Siter Volvo Amazon 1968 mod VW Passat 1.8 1997 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noXelon Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 (endret) Siden bildene ikke funker, så legger jeg ut bare linker enn så lenge. Vil bli oppdatert veldig snart! Kommer også nye bilder senere i dag så følg med... Kom gjerne med tips! :D Endret Juli 7, 2009 av noXelon Siter Volvo Amazon 1968 mod VW Passat 1.8 1997 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Bildene funker her:) Spennende prosjekt, som jeg kommer til å følge med på, litt utenom det vanlige ja:)hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 er bildene photoshoppa? så nesten sånn ut. så ut som en grom bil dette da! Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 taksenka gamle volvoer er aldri feil!! grom denne ja.. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Mine voktere, mentorer og rådgivere har forbudt meg å uttale meg i sakens anledning. De mener det kan påvirke verdensfreden dersom mitt syn på voldtatte og lemlestede Amazoner kommer til uttrykk på selveste www. Med påholden penn sier jeg derfor: Stå på, dette blir sikkert knallbra! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noXelon Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 er bildene photoshoppa? så nesten sånn ut. så ut som en grom bil dette da! Nei de er ikke redigert ;) Siter Volvo Amazon 1968 mod VW Passat 1.8 1997 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noXelon Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Takk for alle gode komentarer :D Siter Volvo Amazon 1968 mod VW Passat 1.8 1997 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noXelon Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 (endret) Her er noen nye bilder: Endret August 5, 2009 av noXelon Siter Volvo Amazon 1968 mod VW Passat 1.8 1997 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 (endret) full teddy for interiør, terninger, wonderbaum, flamme lakkering med sørstat flaget på taket, sidepips, hijackers og dekk som stikker godt utenfor skjerm kanten bak... så er den her klar for veien og vinstra køntri festival!! :tannløs: Endret Juli 7, 2009 av Ascona-B-Power Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 full teddy for interiør, terninger, wonderbaum, flamme lakkering med sørstat flaget på taket, sidepips, hijackers og dekk som stikker godt utenfor skjerm kanten bak... så er den her klar for veien og vinstra køntri festival!! :tannløs: Helt enig!:p Har altid hatt lyst til å prøve å kjøre med sånn girstang:P ser digg ut.hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noXelon Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Da var nesten alt ute av bilen og så var det bare å begynne på ledningsnettet :P Bilder vil komme fortløpene som ting skjer! Siter Volvo Amazon 1968 mod VW Passat 1.8 1997 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Høres veldig bra ut:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noXelon Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Liten fremgang her nå pga dårlig vær og at jeg ikke har en plass å stå med den inne. Men jeg har nappet ut store deler av ledningsnettet og oppgradert det til 2,5mm. Burde holde lenge! Noen som vet om en garasje jeg kunne lånt rundt Lillehammer? Siter Volvo Amazon 1968 mod VW Passat 1.8 1997 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noXelon Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Det bare fortsetter og regne så det er ikke fremgang annet enn et håndkle jeg har måtte legge i gulvet for det lekker fra vinduslisten. Trenger bare å fuges oppigjen, men det er ikke så lett når det bare regner :( Håper på bedre vær neste uke! Da har jeg masse fri :D Siter Volvo Amazon 1968 mod VW Passat 1.8 1997 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg