bjirn Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Som overskriften sier, luken sitter dønn fast. Virker som om den er låst, da jeg ikke får noen reaksjon fra låsen når jeg prøver å åpne. Noen tips til hva som kan gjøre det? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 For å få den opp så må du krabbe inn i bagasjeromet og vippe av et lite deksel som sitter på innsiden av bakluka. Der er det en liten arm som du presser på,da spretter bakluka opp. Hadde samme problemet med en bil på jobben i dag. Da er det litt lettere å finne ut hva som er galt. Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Takk for tipset. Skal se om jeg får noen til å gjøre det for meg... Jeg er nemlig sykemeldt pga dyggproblemer, og tviler på at den 192 cm lange kroppen min greier stable seg inn der da :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Hehe nei det kan vel by på problemer. Kan jo hende du blir baki der ;-) Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg