dag123 Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 (endret) har en senator b automat,med sperre..egen knapp. problemet er at sperra står på hele tiden.får ikke til og skru av med bryteren, hvordan koble ut sperra? Endret Juli 8, 2009 av dag123 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anern Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 har diff med el sperre jeg også, men har ikke sjekka hvorden det virker. er det ikke sån at det må være strøm på for at den skal låse 100%. har du prøvd og nappe ut kontakten på diffen for og se om den løsner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dag123 Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 hei. nei har ikke prøvd det..har kun prøvd og plugge ut bryteren inne i bilen, uten noe resultat..får prøve og plugge ut på diffen og se hva som sjer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dag123 Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 finner ingen kontakt på diff en,kun di til abs.. mulig sperra ligger i automaten?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Sikiker på at det er sperre det er snakk om, ikke lockup eller overdrive? Om det er diffsperre så må det ligge i differnsialen, det vil du også merke, ved at det vil bryte i bilen når du svinger om den står på. Går det noen slanger inn på diffen? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dag123 Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 må nok være noe galt med lockup,eller overdrive ja..går ingen slanger inn som jeg kan se.. det står en bryter på gir spaken som ikke funger (overdrive) den andre bryteren som jeg tror er til sperre står og lyser hele tiden,ligger rett ved håndbrekket...på tide og skaffe seg en bok over bilen...he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg