Gå til innhold

fronten på G60

Ranger emnet

matsremi

Anbefalte innlegg

Hvordan i svarte får man av fronten på en G60?? selve fangeren og det.. må jo ha av driten for å få løsna skjermen jo! har en ny skjerm som bare venter på å komme seg på bilen, men det ser dårlig ut når jeg ikke får av den gamle engang :mad:

Renska forresten av listene på bilen tidligere i dag! gikk bare bra det med varmluftspistol! :op skal sote baklykter og lakke den nye grillen min til uka også ;)

96' Audi A6 2,5TDI Quattro

05' Chevrolet Cargo Van 5,3 AWD (arbeidsbil)

ex 04' Chevrolet Astro AWD 4,3 (arbeidsbil)

ex 91' Audi 80 Quattro 2.0E 16v

ex 00' Hyundai H-1 4wd (arbeidsbil)

ex 89' Corrado G60

ex 85' Toyota Carina II combi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må løsne bremsekanalene på hver side og fire bolter som du kommer til under bilen, det ser nesten ut som motorfester, men er ikke det. to bolter på hver side. Disse boltene er ganske store.. og sitter en i hver ende av en profil. De går nedenfra og opp, og er lett å komme til. De på høyre side må du flytte bremsekanalen før du kommer til.

Få gang på CorradoclubNorwegen.

Legg forumet inn som startside!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess! fant det ut etter mye om og men i gårkveld! Jeg var jo sikker på at de skruene hadde noe med motorfestinga å gjøre, men jeg tok sjansen på å prøve etterhvert! uansett, Takk for svaret ;) jeg kommer sikkert til å spørre mer etterhvert.. hehe.. Også skal jeg snart legge ut en bildeserie av prosjektet mitt! blir bare bedre og bedre nå :D

96' Audi A6 2,5TDI Quattro

05' Chevrolet Cargo Van 5,3 AWD (arbeidsbil)

ex 04' Chevrolet Astro AWD 4,3 (arbeidsbil)

ex 91' Audi 80 Quattro 2.0E 16v

ex 00' Hyundai H-1 4wd (arbeidsbil)

ex 89' Corrado G60

ex 85' Toyota Carina II combi

Lenke til kommentar
Del på andre sider