Gå til innhold

Oversikt over samtlige fotobokser i hele Norge finner du her!

Ranger emnet


Mirus

Anbefalte innlegg

Originally posted by Essex

hehe, morsomt da!!! men det er jo skiltet da, så det ordner seg vel når man kjører på ukjente steder....

 

Ja du har rett i det.

 

Men nå som jeg fant ut at det er 37 fotobokser smørt utover veinettet i Akershus, men bare 4 kameraer til å betjene dem, er sjangsen for at jeg driter i det skiltet neste gang jeg ser det større enn vanlig...

 

Også står det at det er en i Vålerengatunnelen mot sentrum. ER det en der?? Jeg har sett skiltet etter bomringen, men ALDRI fotoboksen, og har kjørt der ufattelig mange ganger det siste året!

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er fotoboks i vålenga tunnelen!!! det er nest siste tunnel før byn, ikke sant??

 

unnskyld, men hvordan i all verden har du klart å overse den så mange ganger!!! står helt på slutten av 'sletta' etter venstre svingen...

 

de boksene ved lørenskog, har mistanke om at de er de ved den kirka, bak ved sjukehuset der. hvis du ser på de boksene, så ser du at det blir litt vanskelig å ta bilde der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

ja, det er fotoboks i vålenga tunnelen!!! det er nest siste tunnel før byn, ikke sant??

 

unnskyld, men hvordan i all verden har du klart å overse den så mange ganger!!! står helt på slutten av 'sletta' etter venstre svingen...

 

Skummelt... Har aldri blitt tatt da! :)

 

Når en kommer nordfra, og kjører sørover mot byen. Først gjennom en tunell (Ekeberg? husker ikke navnet på disse tunellene jeg) så kommer en ut på den lille sletta, og inn igjen i en tunell til (Vålenga?). Er det i denne det er en boks? Det er ikke flere tuneller da før Festningstunellen på andre siden av sentrum. Må prøve å titte litt nærmere neste gang... :)

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

hehe, høres bra ut:) men vær forsiktig ut av den tunellen boksen er. så å si alle gir gass etter tunnelen, og der står purken med radaren sin!! så ikke gi gass før du er inne i neste tunell!!! bare et lite råd....

 

Ja, jeg er alltid skeptisk akkurat der. Det virker så "skummelt" ut på en måte den vesle åpne plassen der... hehe

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår