Pompiuses Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Har et sett felg på hånden som jeg har lyst på, men de har for mye innpress til at de passer over caliperne mine. Jeg må derfor putte på 5mm spacere hvis de skal passe. Er det noen bakdeler på noe vis å bruke spacere?? Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Pompiuses Har et sett felg på hånden som jeg har lyst på, men de har for mye innpress til at de passer over caliperne mine. Jeg må derfor putte på 5mm spacere hvis de skal passe. Er det noen bakdeler på noe vis å bruke spacere?? Sporvidden endrer seg på bilen. Det er vel stort sett det eneste. Om det er så mye bakdel med det, er vel egentlig en smaksak. Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by TurboDad Sporvidden endrer seg på bilen. Det er vel stort sett det eneste. Om det er så mye bakdel med det, er vel egentlig en smaksak. Det blir ikke noe mer slitasje av noe slag da? Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Pompiuses Det blir ikke noe mer slitasje av noe slag da? Nei, ikke i forhold til andre felger som bygger ut like mye uten spacere... Bare sleng på! Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Finepix Nei, ikke i forhold til andre felger som bygger ut like mye uten spacere... Bare sleng på! Jeg trenger bare spacere på forhjulene, men er litt usikker på hvordan kjøreegenskapene vil endre seg med større sporvidde foran enn bak. Noen som har peiling på om det vil bli merkbart?? Kanskje individuelt fra bil til bil da men....... Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by TurboDad Sporvidden endrer seg på bilen. det er vel en sannhet med modifikasjoner. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by cfn det er vel en sannhet med modifikasjoner. Hvordan da? Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Er en annen tråd i teknikk forumet om dette også. Lurer litt på hvor du får kjøpt dette og evt pris... Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 gundersen motorsport i oslo selger dette. ca. 700 for 2 stk mener jeg og huske. http://www.gundersenmotorsport.com/ Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Originally posted by Pompiuses Hvordan da? hvis du setter på nye felger med høyt impress og spacere, kan det jo fortsatt hende at de gamle felgene hadde så lavt impress, eller at spacerne er så tynne at de gamle felgene ga bilen bredere sporvidde enn de nye med spacere. kommer jo helt ann på impress og tykkelsen på spacerne. men klart, om du bruker samme felgene og hiver på spacere får jo bilen økt sportvidde! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg