Gå til innhold

nykjøpt Audi S3. På jakt etter div. deler

Ranger emnet

justAdwarf

Anbefalte innlegg

Hallaien folkens.

Nå har jeg hatt min kjære S3 i nesten 3 uker. Har hentet en Audi S3 i tyskland.

Det er en 2002 modell, som har snart rullet 100 000.

Bilen går som en liten kule. Iallefall vist man sammenligner den med de bilene jeg før har eid.

Uansett. Grunnen til at jeg lager denne posten er i første omgang pga 2 ting.

Det er ikke midt armlene i bilen. Hvor kan jeg få fatt i noe slikt?

Har vært på Møller i Bergen, og... der går jeg ikke igjen! Har sett etter dette på Ebay, men er veldig usikker på hva jeg faktisk er på jakt etter på de tyske sidene. Noen som kan hjelpe?

Det neste jeg er på jakt etter er matter til bilen. Det må være enten Audi logo på, eller S3 logoen. Hvor kan jeg finne dette? helst noe med litt kvalitet...

Takker for alle svar.

justA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit! Må komme meg bortom til en kompis da... Jeg hater å bli tatt bilde av, så jeg utsetter ikke andre for den samme smerten. Aka, jeg eier ikke kamera...

Men skal se om jeg kan fikse noe i løpet av uken.

Haha! Ærlig sak! :p

2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium

[X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport

[X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro

[X]1995 Audi A4 1.8

[X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke allerede har gjort det, meld deg inn i Volkswagen Audi-club, der er det nok av entusiaster i allefall. Ganske sikker på at det midtarmlenet er å få kjøpt på ebay, men jeg er heller ikke stø i tysk så...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer noen bilder av bilen.

Den er desverre ikke så ren som den burde vært, men jeg svingte bare raskt innom en kompis for å ta noen bilder fort å gale.

001utenskiltnr.jpgw2848.png

003utenskiltnr.jpgw2848.png

002aga.jpgw2848.png

Som dere ser er bilen så orginal som den kan bli. Felgene har forgje eier vært litt borti med, så disse må jeg få byttet ut med tiden. Fant noen svarte som stod på en Nissan 350Z igår. De var veldig tøff. Fikk desverre ikke med meg hvilket merke det var i farten.

Svarte felger på sølv farget bil?

Er det noe å tenke på??

EDIT: Ser bildene ble litt store, håper ikke de ble for store...

Endret av justAdwarf
Lenke til kommentar
Del på andre sider