Gå til innhold

feste hjulbuerlister. HJELP!!

Ranger emnet

orios

Anbefalte innlegg

For ca 4 dager side limte jeg på hjulbuelistene på golfen, bilen har stått rolig og tørt i garasjen med tvinger på buene.

men når jeg kom i dag å yok av tvingene så hadde ikke buene satt seg fast. Limet jeg brukte er det limet som møller bruker til slike ting.

Hva har dere brukt og hva kan jeg gjøre for at de fester seg?? trenger hjelp fort!

mvh martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tec-7!lar du det stå å tørke så lenge som det skal så får du det ikke av igjen iallefall,det festemiddelet jeg har brukt de gangene jeg har montert hjulbuelister,og det skuffer ikke!! du får kjøpt det hos div byggvareforettninger:)

Jo har selv brukt tec 7 til mye på jobb så det er greit, men bør plastikken behandles med noe? jeg prøvde med silicon fjerner men det hjalp jo ikke.

Hjelper det å matte ned både plastikk og lakken??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo har selv brukt tec 7 til mye på jobb så det er greit, men bør plastikken behandles med noe? jeg prøvde med silicon fjerner men det hjalp jo ikke.

Hjelper det å matte ned både plastikk og lakken??

har brukt det mye på jobb jeg også og har ingenting å klage på:)holder nok med at du matter ned plastikken med litt grovt papir,bruk rikelig så du er sikker på at limen får kontakt rundt hele buen,jeg brukte skru-tvinger nederst på skjermen på hver side,og brukte kraftig teip på toppen fra hjulbuelista og opp til toppen av skjermen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tec-7 ja :) funker fint.. jeg har netopp brukt det på hjulbuelistene mine, sitter som støpt :)

jeg brukte popnagler nederst på hjulbuelistene da jeg har kappet bort sjermkanten i øverkant.. men der brukte jeg Tec-7 med noen klemmer, tror ikke det kommer til å slippe med det først :)

jeg brukte 240pappir på sjermen og 40 på hjulbue lista..

Lenke til kommentar
Del på andre sider