vrossi46 Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 lurte på om noen kunne hjelpet meg litt her. har ett ms v3.0 . dette ble laget for å drive 3 dobble msd coiler. mn har prata med en del folk å de mener det mangler en utgang til coilane.? mn har også en dis-4 liggendes. og er meir gira på å bruke dn.. er det vanskeli å få til ..? Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prerien Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 lurte på om noen kunne hjelpet meg litt her. har ett ms v3.0 . dette ble laget for å drive 3 dobble msd coiler. mn har prata med en del folk å de mener det mangler en utgang til coilane.? mn har også en dis-4 liggendes. og er meir gira på å bruke dn.. er det vanskeli å få til ..? Takker for svar. Ser jo ut som du har utganger til 3 stk coiler du hvis du regner direkte coil driveren som sitter i ms en i utgangspunktet. Blir også mye mer ryddig i motorrom med tre doble coiler istedet for en stor en.(Kjører edis-6 selv med stooooor coilpakke...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Ser ut til å være riktig dette. Dis 4 boksen kan du bruke på dette oppsettet, funker kanon. Ikke vanskelig å få til heller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Ser ut til å være riktig dette.Dis 4 boksen kan du bruke på dette oppsettet, funker kanon. Ikke vanskelig å få til heller :) okei. nice;) mn skal eg bruke signalet ut fra coil driveren rett inn på dis-4..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Ja. setter opp resten i megatune. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg