Gå til innhold

Rust Bullet

Ranger emnet

Commodore

Anbefalte innlegg

Eg har lett nå i lengre tid etter ein importør av rust bullet men har ikkje fått tak i nokon i norge. Men har prata med Rust bullet i Tyskland nå. Og har fått det til å bestille gjøna dei. Så eg lurer på å bjunde å importere litt på forespørsel. Er det nokon som er intrissert i produktet?

Rust bullet skal vist vere noko av det beste du får kjøpt for penger. Er fleire folk som har malt det rett på rusten å så pusset lett vekk malingen ettepå å då var all rusta vekk. Har ikkje prøvd dette personlig, men har planer om å teste det ut når eg får første partiet med Rust bullet.

Har lest eindel på Rustbullet.com å produktet har vunne mange testar i USA og har slått blant anna POR-15 og cant rust rust melk.

Dette er eit produkt eg har stor tru på og har hørt masse skryt om og synst det er domt at vi ikkje har tilgang pådet i Norge.

Vist det blir akruelt å bjunde å importere til anna en eige bruk skal eg ta inn to typer.

Det er Rust bullet Automotive og Rust bullet Black shell. Black shell er til å ha over rust bullet automotive. Men du kan også overmale med andre produkter.

rustbulletblackshell.jpg

rustbulletautomotive.jpg

Rust bullet automotive fungerer som en grunning også så du slepper å ha noko over før du lakerer å den går også and å slipe på imotsetning til cant rust.

Det kan både malest å sprøytest på. Dette produkte må passe perfekt for å sprøyte inni rammevanger og kanaler og andre plasser det det ikkje er mulig å kome til. Personlig skal eg bruke det invendig i bilen min og i rammevanger og slikt. Angrer på at eg ikkje brukte det under bilen også før eg la på body shyts.

Men er det eit marked for dette produktet ellet?

Prisen er litt usikker enda. Her var ein importør av produktet for nokon år sidan og han tok 500kr for literen trur eg.

Mvh Nikolay Sundgot

Lenke til kommentar
Del på andre sider