Gå til innhold

1.8t diesel lyd + åpen filter

Ranger emnet

Langseth88

Anbefalte innlegg

Heisann.

Drev å monterte åpent luftfilter i dag. Lurte på om veivhus vent. filteret ble litt dårlig plassert? Blir liggende bak den ene viften i fronten, så den vil vel kjøle litt?

Bilde0029.jpg

Når jeg holdte på under panseret, synes jeg det hørtes ut som jeg hadde en diesel motor.

http://s670.photobucket.com/albums/vv65/Langseth/?action=view&current=Video0005.flv

Litt dårlig lyd som høres best rundt 0:08, men alle skjønner vel hva jeg mener med diesel lyd. Slik har den egentlig vært tidligere også, men som regel bare når jeg starter den.

Noen som har noen innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår