emiiil Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 (endret) Jeg vurderer en 3,3l aut .... men er litt skeptisk `?? Nå har jeg en 95 mob 2,5 l diesel - den er gjerrig. --- Men desverre har den fått rødt kryss på panseret og best før 2009. .. Vel den er EU godkjent i år - men.... Nok om det.. Fant en billig - billig 3,3 l. aut.97 mod. som jeg lurer på .... Men hvor stivt er bensinforbruket ???? - jeg er gammel sedat sjafør nå - tror jeg. Og hvor mye feil er det på denne motoren - den er kun gått 86000km og det er en 1997 mod. Jeg vet girkassa går i filler - som oftest. Men til den innkjøpsprisen kan jeg faktisk tåle en girkasse-skift - før eller siden. Er det noe jeg spesielt bør se etter ???? Tips mottaes med takk. ________________________________________________________ Da har jeg sett så øye har blitt stort og vått - mest pga. regnværet da. Trodde ikke alle spesialister var på ferie..... Så nå ble det kjøp i dag - selv om ingen klarte å svare meg.... Endret Juli 9, 2009 av emiiil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audia6 Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 har hatt 4 stk.(en 2.5td, 2,4, 3,3, 3,8) For meg var alle 3 bilene kjempe biler. 0 feil. ingen av de var spessielt hissige på brenselet så lenge jeg kjørte fornuftig!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dominator Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 3.3l motoren tror jeg ikke har noen spesielle kjente problemer. 86000km? Knapt innkjørt. Min har jeg målt til ned til 0.8l/mil på langkjøring og det imponerer det meg mer enn Prius' 0,5l/mil (iflg. flere tester jeg har lest) På småkjøring går det noe mer suppe, computeren viser rundt 1,1-1,3 l/mil. Til butikk/barnehage bruker jeg derfor heller sykkelhenger/konebil/apostelhester. Siter -06 Dodge Durango 5.7L LPG -88 Chevrolet Caprice Brougham Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg