buskmann Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Sett at jeg har fått parkeringsgebyr pga ikke overholdt 5-meters regelen til kryss. Kan jeg la bilen stå en uke ekstra med parkeringsgebyret i ruta, uten å få nytt parkeringsgebyr? Eller ubegrenset tid? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 er ikke du polti a?.. haha.. veit vel sånn selv du da.. Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Står vel gjerne dato på når du fikk boten.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 eh....helt sånn formellt....neppe. Bilen utgjør en "fare" i trafikken, blir vel heller slept bort på DIN bekostning. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waxman Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Du kan ikke få mer enn ett gebyr per overtredelse. Jeg ville nok likevel flyttet den. Du har nok fått gebyr fordi du står ulovlig. En lapp på vinduet gjør ikke parkeringen lovlig. Du risikerer å bli inntauet (på egen regning og risiko, selvfølgelig) Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Står vel gjerne dato på når du fikk boten.. De jeg har fått har ikke hatt dato, så har testet trådstarters teori, og her i Bodø har den fungert fint et par dager.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waxman Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Det skal stå dato og klokkeslett på et parkeringsgebyr. Gjør det ikke det, er gebyret ugyldig. Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg