Møllergutt Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 da jeg og kompiser tok en liten road trip til spiralen så lurte vi på om noen har virkelig drifta ned hele spiralen, men jeg har hørt at noen har gjort det så har noen virkelig drifta ned hele spiralen? Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoHero Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Tviler på at det er mulig. Veien opp der er ikke no særlig bra, pluss at du kan møte på biler. Siter ( ) Mitsubishi Galant 01 (X) Vw Golf cab http://www.bilforumet.no/golf-iii/228054-bluboy-golf-cab.html (X) Vw Golf III http://www.bilforumet.no/golf-3/164177-mitt-golf-3-prosjekt.html (X) Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 I eldre tider ble det av og til arrangert billøp andre veien, fra bunnen og opp. Målet var ikke mest mulig dekkrøyk, men raskest mulig kjøretid. Rekorden står ennå og ble satt av en fyr som kvelden før ryddet og jevnet innergrøfta med spade og hendene. Da det var hans tur på løpsdagen la han begge innerhjula i innergrøfta og ga full pinne oppover. Hadde innerhjulene krøpet opp av grøfta ville nok bilen blitt most mot ytterveggen. Tiden hans var en ren utklassing av konkurrentene og det ble aldri arrangert flere løp der, for ingen andre har vært dumdristige nok til å gjenta teknikken. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 å rekorden er? høhø Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Var no snakk om en kar fra området som skulle burne opp hele spiralen, men var vel bare barsnakk :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 bare å slå rekorden da gutter:)hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Hvor er denne spiralen, bilder? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Søk på Spiralen i Drammen :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 søk på youtube hvis du vil se den med detaljer:P Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 men det må være en livs opplevelse å drifte på spiralen, jeg tenker å prøve det om 1-2 år når jeg får tak i en bakhjulstrekker:P Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 men det må være en livs opplevelse å drifte på spiralen, jeg tenker å prøve det om 1-2 år når jeg får tak i en bakhjulstrekker:P Hhaha ja det blir nok noe av Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg