Gå til innhold

[For Sale] 200SX S14a Kouki in a top condition

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hello guys,

i have to sell my car unfortunately. If you are interested in the car please check out http://www.s14.de.tt (just click on the UK flag on the top right corner for english language) where you will find all the information and many pictures of the car. If you have any questions just send me a Email to Artur.Lais"at"gmx.de

These shots were made in the middle of black forest (Germany) a few weeks ago.

www.s14.de.tt_6.jpg

www.s14.de.tt_5.jpg

www.s14.de.tt_12.jpg

www.s14.de.tt_23.jpg

www.s14.de.tt_28.jpg

www.s14.de.tt_32.jpg

www.s14.de.tt_38.jpg

www.s14.de.tt_40.jpg

www.s14.de.tt_48.jpg

www.s14.de.tt_52.jpg

www.s14.de.tt_60.jpg

www.s14.de.tt_68.jpg

www.s14.de.tt_874.JPG

www.s14.de.tt_868.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er det S14a man ikke får skilter på i norge eller er det mulig å få skilter på denne? Silvia'n er vel S15 og den får man ikke skilter på?

Dette må jo være en genial bil for mange siden denne har rattet på rette side istede for mye av den andre dritte folk kjører rundt i:)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan man jo si. Hvorfor får du ikke skilter på Silvia? Florerer jo av dem også. Eller skyline GTR? Florerer jo av dem også. Jeg vet ikke. Er derfor jeg spør. Men får du skilter på den så har du jo svart på spørsmålet mitt.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Da kan man jo si. Hvorfor får du ikke skilter på Silvia? Florerer jo av dem også. Eller skyline GTR? Florerer jo av dem også. Jeg vet ikke. Er derfor jeg spør. Men får du skilter på den så har du jo svart på spørsmålet mitt.

200SX ble solgt ny i Europa - deriblant Norge - og har dermed typegodkjenning. Ergo er det helt uproblematisk å få skilter.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider