espentan Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Denne tar hverken Quicksilver eller Ruud, hehe http://www.jetfiretruck.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Originally posted by espentan Denne tar hverken Quicksilver eller Ruud, hehe http://www.jetfiretruck.com/ Hihi, enkelte folk har en jævla bra fantasi som finner på slike ting! Og atpåtil lager en slik en!! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 wow :eek: kanskje jeg skal bli brannmann likevel ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 29, 2002 Rapporter Share Skrevet August 29, 2002 Originally posted by espentan Denne tar hverken Quicksilver eller Ruud, hehe http://www.jetfiretruck.com/ SPEED......................................................... 652 k/ph 1/8 MILE ......................................................5's 148 m.p.h. 1/4 MILE ......................................................7's 200 m.p.h. kvartmila på 7 er jo ikke raskt i det hele tatt.... tror du kan invitere endel fler enn bare quicksilver og ruud her gitt... med en slik bil vil jeg også være brannmann Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2002 Originally posted by Audi90 kvartmila på 7 er jo ikke raskt i det hele tatt.... tror du kan invitere endel fler enn bare quicksilver og ruud her gitt... med en slik bil vil jeg også være brannmann Err, 7 er ganske fort det da - ihvertfall 3 sekunder raskere enn hva noen gatebil i Norge har prestert. Men se på forskjellen mellom 201 og 402 meter. Den bruker bare 2 sekunder på de siste 201 meterene - med en slutt hastighet på 320 km/t! Jetmotorer er jo ikke helt optimalt med tanke på raske starter heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet August 29, 2002 Rapporter Share Skrevet August 29, 2002 jeg har ikke lyst til å bli liggende bak han der nei hehehe Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 29, 2002 Rapporter Share Skrevet August 29, 2002 Originally posted by Quicksilver jeg har ikke lyst til å bli liggende bak han der nei hehehe er vel ingen som har det....:D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet August 29, 2002 Rapporter Share Skrevet August 29, 2002 Må jo ha en kollonne med følgebrannbiler som slokker alt han har satt fyr på med afterburner`n. :D Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 29, 2002 Rapporter Share Skrevet August 29, 2002 I High Octane 3 kommer det til å være med dragster med jet motor... Sjekk fra trailern her Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 29, 2002 Rapporter Share Skrevet August 29, 2002 I bilsport stod det om en Focus med jetmotor en gang. 10000 hk Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg