Gå til innhold

hjelp til CV - permisjon

Ranger emnet

Turbobenni

Anbefalte innlegg

hvis du oppgir der hvor du jobber nå som referanse kan det være greit å være 100% ærlig vil jeg si. mest sannsynlig så sjekker de nok referansene

Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser

Goværsbilen Bmw 530 E12 1976

Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222

Skrota Bmw 520 88 12v

Skrota Merce 190 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du oppgir der hvor du jobber nå som referanse kan det være greit å være 100% ærlig vil jeg si. mest sannsynlig så sjekker de nok referansene

Jaa, men jeg sier at det brant sånn at de vet grunnen till at jeg søker ny jobb. men er det viktig å ha med referanse i søknadden, eller kan jeg heller ta med den vet ett eventuelt intervju ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok alle seriøse arbeidsgivere er klar over situasjonen til de aller fleste som ikke har arbeid for tiden. Jeg var ihvertfall ærlig på alle intervju jeg var på når jeg var permittert tidligere i år. Lønner seg nok uansett å være ærlig for er de interessert i å ansette deg så vil de nok sjekke referanser. Dette er vel noe som er meget vanlig å ha på CV? Korriger meg hvis jeg tar feil.

Er jo ikke noe å holde skjult at du er permittert pga brann med mindre det var du som tente på? ;)

Søker du MIDLERTIDIG jobb og skal tilbake til din gamle arbeidsplass igjen så bør du nok være ærlig fra første stund på dette også. Sjeldent det lønner seg å lure en arbeidsgiver.

Lykke til med jobbsøking :)

Mazda 6DE 2,0 Advance +

Volvo S40 1,8 1997 (kjøpe?...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider