dirtyfunker Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 (endret) hva er denne slangen? hvilken hensikt har den? Sitter på en opel corsa b. Ser ut som den går til ventilasjonsvifta (hvis det er noe som heter det) Slangen løsner hele tiden så hadde vært kjekt å vite hva den er til:idea: Endret Juli 9, 2009 av dirtyfunker Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Ser for meg ut som slangen til bremsekraftforsterkeren. Ikke noe viktig, kommer bare til å fuske noe jævlig og knallharde bremser Men om du sier slangen går til kjølevifta så kanskje du mener luftinntaket. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Ser for meg ut som slangen til bremsekraftforsterkeren.Ikke noe viktig, kommer bare til å fuske noe jævlig og knallharde bremser Men om du sier slangen går til kjølevifta så kanskje du mener luftinntaket. Det kan stemme, slangen går inn på noe som ser ut som et viftehus men som sikkert er bremsekraftforsterkeren. Men hva er hensikten med slangen? Ser ut som pakningen har røket.Jeg bør vel feste den igjen? Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kckerzx Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Henskikten er å øke kraften du presser på pedalen med for å få bedre kraft til bremsene. Prøv å dra av slangen kjør litt (på en trygg plass) og brems. Gjør det så VET du hva den gjør for noe, og om den er spesielt viktig ;) BKF virker ved hjelp av vakum som den henter fra innsuget via den slangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Henskikten er å øke kraften du presser på pedalen med for å få bedre kraft til bremsene. Prøv å dra av slangen kjør litt (på en trygg plass) og brems. Gjør det så VET du hva den gjør for noe, og om den er spesielt viktig ;) BKF virker ved hjelp av vakum som den henter fra innsuget via den slangen hehe, ok. ser den. takk for svar Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio29 Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 For meg ser dette ut som ventilasjonen av veivhusgassene. Ikke noe viktig annet enn att den skal forhindre att oljegasser blir slippet ut i det fri. Men som isteden retunerer de til luftinntaket. Men jeg kan ta feil. ;) Siter Suzuki Baleno 1998 1,3L Mitsubishi Lancer 1995 1,8L Toyota Corolla 1994 2,0L Audi 80 1992 2,3L Ford Scorpio V6 1991 2,9L Plymouth Gran Fury 1983 5,2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg