Gå til innhold

Skodaturbo:Tråden om min 323i E46 cab

Ranger emnet

Skodaturbo

Anbefalte innlegg

Ja,da har jeg gått vekk fra Skoda til BMW.Har jo Skodan ennå da

Men har da handlet meg en BMW 323i E-46 cab.Er en 2001 mod,eid av en gammel mann før meg,og er kjøpt ny i norge.Så er med andre ord,godt passet på.og den har kun trillet 95000 km,så er ikke mye kjørt med heller.

Skal prøve å legge ut bilder så fort jeg for tid,blir noen bilder med mobilen i starten.

Har ikke så veldig store planer ennå iallefall.Blir ny stereo,skal kaste ut det jæva HK annlegget som er levert orginalt fra bilen var ny,drit dårlig lyd i bilen.SYNS NÅ JEG DA...

Blir felger,litt mer senk,litt små trim av motor.OSV OSV

Endret av Skodaturbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

får få på noe justerbart senkesett (senk mye) og noe m-tech eksteriør. da blir bilen en helt annen.. synd bmw sliter med posete skinnseter :(

Ellers er e46 en knall cab bil.. liker utseende :) bra det er noe annet enn 318 å.. skal huske på det når jeg er på jessheim ;)

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil, hadde akurat lik denne for litt over et år siden, så brukte e 28 dager på å bygge den om, men etter 29 dager var jeg uheldi å havnet i en vegg me den:(

n610335663_2175639_3729.jpg

sveiste om panstret , styling, senket den 40/50 å lepper runt ( 1,7 cm klaring på bein asfalt. lakerte detaljer på interiøret vitt. m3 riller osv, bilde svarer vell for seg, så seff camelon me flaks

Lenke til kommentar
Del på andre sider