jsd92 Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 Hei. noen som vet hva man må regne med og betale for full pakke lakering, om man sender inn til noen som virkelig kan dette ? og er det forskjell på metalliclakk og vanelig lakk ? ca priser på begge om det er forskjell hadde vært kjekt : ) på fårhånd takk ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 Skulle gjerne vist dette jeg også. Har sjekka i Sverige, og der skulle de har 38k, så det var litt dyrt :P Sist jeg sjekket lå de på 20k +/- i Norge, men det er en stund siden og jeg sjekket kun et verksted i Trondheim :P Noen som kanskje vet et bra verksted for lakkering (matallic) i Oslo som ikke er så alt for dyrt? Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 Pris på en hellakkering er jo avhengig av ganske mye, er det snakk om en Mini eller en stor van ? er der mye steinsprut, sår riper i lakken som må fikses før lakkering ? er der småskader, småbulker som skal fikses ? er der rust som må fjærnes ? er det bare utvendig det skal lakkeres, eller skal det lakkeres innvendig også ? er all plast på bilen lakkert ? dvs støtfangere, lister, håndtak, speil osv, om plastdetaljene på bilen ikke er lakkert, skal dei lakkeres nå ? er bilen i standard utførelse, eller er der styling og annet ekstra utstyr som også skal lakkeres skal bilen lakkes i samme farge, eller skal det byttes farge ? Det beste er at du stikker innom forskjellige lakkverksteder, så dei får sett bilen det er snakk om, og få gitt en pris utifra tilstanden på bilen. Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Jeg har også lurt på hva dette koster. Jeg sende en prisforespørsel til alle lakkverksteder som var lista hos grenseguiden. Det billigste jeg har fått hittils var 18000 SEK + moms (men den kunne nok nordmenn slippe sa han). Dette gjaldt hel-lakkering i metallic av en trans am 87 mod med t-tak (dvs noe mindre flate), samt reparasjon av en liten bulk. Dersom noen vet om noen flinke folk som gjør det billigere, så vil jeg gjerne hør om det! Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Må huske at lakkering ikke er billig arbeid som er gjort på null komma niks. må regne med å betale for kvalitet, jeg ville ikke ha latt noen fått lakkert bilen min "billig" i sverige for da får jeg som regel ikke med de kjekke reklamasjonsrettighetene på jobben. Får vist det er defekter i lakkeringsjobben, hvem tar på seg ansvaret for å reparere skaden? ikke de iaffal, kansje de finner opp en løsning men det er som oftes en veldig billig en. Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg