Gå til innhold

Vår nye samferdselsminister?

Ranger emnet

Pellick

Anbefalte innlegg

Makan til språkbruk gutt.. Bare fordi Torild er samferdselsminister NÅ betyr jo ikke det automatisk at hun er skyld i ALT vi er misfornøyd med når det gjelder bil her i landet.

Hvor mange andre samferdselsministere har vi hatt som har latt seg intervjue i bilen på nyhetene mens de sier at det er greit å kjøre i 100 km/t? tongue.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Makan til språkbruk gutt.. Bare fordi Torild er samferdselsminister NÅ betyr jo ikke det automatisk at hun er skyld i ALT vi er misfornøyd med når det gjelder bil her i landet.

Hvor mange andre samferdselsministere har vi hatt som har latt seg intervjue på nyhetene mens de sier at det er greit å kjøre i 100 km/t? tongue.gif

Synes nå fortsatt hun er en Hore:) har ikke sagt det var pga. bilrelatert matriale..

alltid noen her som skal si at folk er så bra når noen slenger med leppa.. kast a ut derfra å gi meg plassen og en Panservogn BMW 760 :) så skla jeg se til at dere får det LITT bedre:)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AXi0N

Synes nå fortsatt hun er en Hore:) har ikke sagt det var pga. bilrelatert matriale..

alltid noen her som skal si at folk er så bra når noen slenger med leppa.. kast a ut derfra å gi meg plassen og en Panservogn BMW 760 :) så skla jeg se til at dere får det LITT bedre:)

Jeg sier ikke at Torild Skogholm er en brilliant politiker, hvertfall ikke den mest bilvennlige. Men husk at Norge har hatt 44 regjeringer siden 1814 og frem til idag. Alt er ikke Kjell Magne, Valgerd og Torlild sin feil vet du.

Hva Torild har gjort mot deg personlig som gjør at kaller henne for hore skal jeg ikke spekulere i. Men jeg gleder meg til du kommer inn på stortinget og skaffer oss alle Ferrari F50 til innkjøpspris ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår