Gå til innhold

Golf 2 90mod 3 dørs :)

Ranger emnet

colaboy85

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se her ja, enda flere som bare skulle gjøre litt med bilen, men det utviklet seg fort:tannløs:

Er du nødt til å sette på RS-fanger? Det er selvfølgelig din bil, men jeg synes ikke det passer så veldig. Gå heller for 90-fanger med GTI leppe i min mening:)

Litt enig med deg der ja.. Står liksom ikke heelt i stil med resten av formene på bilen. Men ja, er hanses bil, så for all del om han vil ha det på, så stå på:) Det viktigste er at man blir fornøyd selv:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RS fangeren er litte rundere i kantene en 90fanger e.

har 90 fanger med GTI leppe på nu :)

DSC00288.JPG

DSC00296.JPG

Nån som har peiling på bremskraftforskerker???

har montert på GTI bremser me bremskraftforsterker fra GTI 9" eller ka det e..? men brems pedal`n går ikke helt tilbake sånn at bremslysene slår av seg. jeg målte det stage som går til pedal`n på den orginale bremskraftforsterkern å den er 13.5cm mens den på GTI`n er 12.5cm

hva må jeg gjøre for å få det til å passe???? noen som har tips gode råd???? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :)

skall få på lykter en dag.. blir corrado lykter med Rallye grill og med grillist, håper det passer seg til bilen :)

DSC00299.JPG

Ikke noe spesielt til intriør :S men det bli etterhvert :)

Har GTI stoler og baksete som jeg skall ha i.. men skall bestille nye trekk fra HTS. men som sikkert alle vet så koster jo allt :( men det blir.. drømmen er rallye intriør! men er nesten umulig å få tak i å koster en del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, faen den ser fet ut allerede jo:) Å brock b1 gjør seg på golfen altså:) Har vurdert de felgene sjøl jeg, men ikke bestemt meg helt enda.. Må bygge ferdig først;)

Takk :)

Jeg også syns Brock B1 passer godt.. skulla gjerne ha hatt BBS RS 9x16" ;) men er også en annen pris da, jeg fikk brockan for 4000, så ble det nye dekk til 4400 eller noe slikt.

215/35/16 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, det var da ikke så gal pris syns jeg. Stå på, detta blir nok bra. Ta gjerne en titt innom min også. :) Fikk desverre ikke gjor så mye som planlagt i helja, men gjøre ett iherdig forsøk til helja igjen. Blir bare småpusling i uka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider