Gå til innhold

Golf 2 90mod 3 dørs :)

Ranger emnet


colaboy85

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uhh :P Peen Golf :o) Har lyst på Mattsvart Golf 2 selv jeg ass. Men hvor mye betalte du for lakkering?

 

Jeg lakkerte den selv.. i en hjemme laget lakkbox :)

men resultatet vart veldig bra.. har faktisk fått en del skryt for det :D gjorde også grunnarbeide selv, mye slit!! på neste bil skall jeg sette bort allt arbeide ja :P

 

Det kommer flere bilder.. skall bare få på front lyktene.

må si det er litte av en jobb å få Corrado lykter til å passe.. ikke mye som passer om hverandre :O men bli etterhvert :)

Endret av colaboy85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen var det du lagde den lakkboksen din? kunne vært morro å fått til da både jeg og fetteren min skal lakke bilene våres.

 

Den ble bygd inne i et fjøs ;) det ble satt opp 3 vegger da den ene veggen står der fra før, så ble det bygd tak med en del lys armatur.. lys er jo viktig! på den veggen som står der fra før er det to storevifter.. det ble bygd stål rundt det, sånn at lufta ble trekk inn helt ved gulvet. så ble det årna med en plass der lufta kommer inn med et eller anna slag av filter.

er litte vrient å forklar :S men er ganske enkelt nor begynner å bygge :) årn gjerne en stor box.. greit å ha godt med plass :)

jeg brukte en varme kanon for å varme opp med, den ble slått av under lakkeringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil!

 

Corradofront er et helvette å tilpasse, jeg plagdes som f@%n, men blei bra til slutt :)

 

Det skall vere sikkert å vist.. :O vurderer mer å mer å kjøpe meg en komplett Rallye front! men jeg syns at det er tøffere med corrado lykter med Rallye grill..

har du noen bilder av hvordan du gjode det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble bygd inne i et fjøs ;) det ble satt opp 3 vegger da den ene veggen står der fra før, så ble det bygd tak med en del lys armatur.. lys er jo viktig! på den veggen som står der fra før er det to storevifter.. det ble bygd stål rundt det, sånn at lufta ble trekk inn helt ved gulvet. så ble det årna med en plass der lufta kommer inn med et eller anna slag av filter.

er litte vrient å forklar :S men er ganske enkelt nor begynner å bygge :) årn gjerne en stor box.. greit å ha godt med plass :)

jeg brukte en varme kanon for å varme opp med, den ble slått av under lakkeringa.

 

okei. da burde det gå greit å bygge en sånn boks. takk for hjelpa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår