Gå til innhold

Har startproblemer, må file i evigheter!

Ranger emnet

CandyBones

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hva det er som skjer. Det er midt på sommeren og godt å varmt ute, men når jeg skal starte bilen sku man tro at det er -10 grader ute for jeg må stå å file opptil 10 sec noen ganger når der er lenge sia jeg har kjørt. men der igjen om jeg starter bilen alt fra rett etter til 20-25 min etter så starter den med en gang.

hjelp noen? kan dette ha noe med pluggene å gjøre? startmotoren virker som å gå greit rundt med gode raske omdreininger.

er svært takknemlig for all hjelp =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en dremel eller no, så slipper du å file for hand.

`86 GTI, er det CIS på den vel?

Hva slags innsprut har du, har du CIS ville jeg sett på styretrykksregulatoren, CIS-E ville jeg sett på tempsensor og det samme på EFI.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en dremel eller no, så slipper du å file for hand.

`86 GTI, er det CIS på den vel?

Hva slags innsprut har du, har du CIS ville jeg sett på styretrykksregulatoren, CIS-E ville jeg sett på tempsensor og det samme på EFI.

Dremel? csi? :S kan lite om bil :wonder:

men jeg har jo aldri hatt problemer med start før:S med samme startmotor liksom. hjelper det noe? på å finne ut hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bilen i det hele tatt noe stell? Har du byttet tennplugger, pluggledninger, fordelerlokk, bensinfilter, luftfilter osv med jevne mellomrom?

Dårlige tennplugger gir en tungstartet bil som går dårlig, og de er langt ifra evigvarende.

har desverre dårlig råd men får råd til deler snart da jeg er akkruat ferdig me skole og skal begynne å jobbe :)

hvilken farge skal pluggan ha? hvliken skal de ikke ha? xP

Lenke til kommentar
Del på andre sider