CandyBones Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Skjønner ikke hva det er som skjer. Det er midt på sommeren og godt å varmt ute, men når jeg skal starte bilen sku man tro at det er -10 grader ute for jeg må stå å file opptil 10 sec noen ganger når der er lenge sia jeg har kjørt. men der igjen om jeg starter bilen alt fra rett etter til 20-25 min etter så starter den med en gang. hjelp noen? kan dette ha noe med pluggene å gjøre? startmotoren virker som å gå greit rundt med gode raske omdreininger. er svært takknemlig for all hjelp =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Lurt å si mer om type bil og motor... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CandyBones Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Lurt å si mer om type bil og motor... ja kanskje det xD VW Golf GTI 1.8L 86 mod =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Kjøp deg en dremel eller no, så slipper du å file for hand. `86 GTI, er det CIS på den vel? Hva slags innsprut har du, har du CIS ville jeg sett på styretrykksregulatoren, CIS-E ville jeg sett på tempsensor og det samme på EFI. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CandyBones Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Kjøp deg en dremel eller no, så slipper du å file for hand. `86 GTI, er det CIS på den vel? Hva slags innsprut har du, har du CIS ville jeg sett på styretrykksregulatoren, CIS-E ville jeg sett på tempsensor og det samme på EFI. Dremel? csi? :S kan lite om bil :wonder: men jeg har jo aldri hatt problemer med start før:S med samme startmotor liksom. hjelper det noe? på å finne ut hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 1986 GTI er K-jetronic, med andre ord må du sjekke om det kommer bensin gjennom styretrykksregulatoren, og den sitter vel sammen med luftfilterboksen på disse hvis jeg ikke husker feil? Skru ut en plugg og se hvilken farge den har.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Får bilen i det hele tatt noe stell? Har du byttet tennplugger, pluggledninger, fordelerlokk, bensinfilter, luftfilter osv med jevne mellomrom? Dårlige tennplugger gir en tungstartet bil som går dårlig, og de er langt ifra evigvarende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CandyBones Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Får bilen i det hele tatt noe stell? Har du byttet tennplugger, pluggledninger, fordelerlokk, bensinfilter, luftfilter osv med jevne mellomrom?Dårlige tennplugger gir en tungstartet bil som går dårlig, og de er langt ifra evigvarende. har desverre dårlig råd men får råd til deler snart da jeg er akkruat ferdig me skole og skal begynne å jobbe :) hvilken farge skal pluggan ha? hvliken skal de ikke ha? xP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 http://www.spark-plugs.co.uk/pages/technical/diagnosis.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Dette er laget for Golf/Jetta 3, men det underliggende budskapet er like gjeldende.. Trykk her Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg