Gå til innhold

Fremdeles start problemer!!?

Ranger emnet

Rauen

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har dette problemet med at av og til når jeg skal starte bilen så bare dauer den med en gang. Den starter alltid etter noen forsøk. Nå har jeg snakket med en mekaniker. Han sa jeg skulle rense gass spjeldhuset, det har jeg gjort, og det hjalp ikke. Jeg har også fikset på startsperren, det hjalp heller ikke. Kan det hende jeg må skifte ut hele styre enheten til startsperren? Jeg har lest litt rundt på andre forum og har hørt at bilene har en bankeføler!? Kan denne være gåen? og hvor sitter den i en A6 c4 2,8.Bilen var nettopp på storservice og alt var som det skulle, og mekanikeren hadde ikke det problemet når han hadde bilen hos seg. Begynner å bli ganske lei, så vis noen har en ide om hva som kan være gale så hadde det vært veldig bra! Takker for all hjelp!

- Audi A6 2,8 V6 C4

- Volvo 240GL (Muligens turbo prosjekt!):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår