stianb Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Kjørecomputern på min Passat 2006 er på tysk, og skulle gjerne hatt denne på norsk da jeg ikke forstår halvparten av de feilmeldingene som kommer opp. Har vært en morsom måte å lære seg tysk på, litt artigere enn det var på skolebenken, men nå begynner jeg å gå litt lei. Er det noe man kan få fiksa selv eller må den inn til Møller? Eller klarer vilkårlige verksteder det? På forhånd takk! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 på hendelen der du skrur på vindusviskerne er det en knapp som man kan trökke oppe og nede på, hold inne en av de så kommer det en meny opp, der kan mann velge språk. Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen123 Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Vw har ikkje kommet med Norsk enda :( kun engelsk tysk polsk od div. pratte med Volkswagen verkstan i dag og di kunde bekrefte det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chivas Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 på hendelen der du skrur på vindusviskerne er det en knapp som man kan trökke oppe og nede på, hold inne en av de så kommer det en meny opp, der kan mann velge språk. Norsk får man antagelig ikke, men engelsk finnes. På min tror jeg ikke menyen finnes der, men på rattet kan man gå inn i menyen og endre språk (på min ihvertfall) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Kan eg gjere noko med dette på min 3b og? Snakkar kun tysk den og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 På min 3C kan jeg velge blant tysk, engelsk, spansk osv. Norsk er ikke inne. Jeg går inn i menyen via knappene på rattet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg