civic16 Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Hei! Jeg er ny her og en amatør når det kommer til bilpleie. Har sett igjennom tidligere tråder, men ikke funnet svar på mitt problem. Har hatt bilen i en såkalt fellesgarasje i borettslaget og har etterhvert fått noen stygge flekker på bakruta. Høyst sannsynlig så er dette betongvann eller lignende ettersom garasjen er relativt ny, og dette ser ut til å være umulig å fjerne. Ser ut til at det har etset seg inn i det øverste laget på ruta. Flekkene forstyrrer ikke sikten, men rent kosmetisk er det jo ikke pent og meget irriterende. Er det noen som har vært borti lignende tilfeller og som eventuelt har en løsning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Polerer du bilen? Isåfall kan du bruke produktene på ruta for å teste om det hjelper. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Betongvann er noe dritt å få på både lakk og glass generelt, og noe herk å fjerne. Du kan prøve med avfetting og ordentlig vask før du evnt polerer med polish. Har polert biler tidligere med dette, og det er ikke enkelt å få vekk. Har det satt seg skikkelig får du det rett å slett ikke vekk.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarOlsen Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 kan evnt. prøve med diesel, så vaske det reint så polere. Brukte det når jeg skulle fjerne nokka asfalt greier fra bilen, å vet ikke kordan det kom seg dit:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg