je_ama Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 min astra drar seg selv omtrent ikke framover.. Drar elendig og sperrer og lugger på 2500 når jeg prøver og kjøre, når jeg ruser den opp sperrer den på 3000-4000... Det høres ut som om den skulle gå uten luftfilter men den skal ikke dra falskluft for det har jeg sjekket... Eksosen er heller ikke tett... Den går jevnt og fint på tomgang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Du har enten feil på veivakselføler eller kam-aksel føler. Dra til opel og få de til og lese ut feilkoder dersom du ikke har kompetanse til dette selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GamleeErik Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Jeg har også samme problemet -av og til. Når den er kald så kan den "lugge" når jeg trør gassen i bånn. Siter "Âta olja, dricka sand, spela i arabisk hevymetalband." Bertone 2000: http://www.bilforumet.no/astra/224664-eriks-bertone.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Ja, dette er den nye Navarsete-sperra. Den begrenser turtallet til maks 2500 omr/minutt. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg