Næssen Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Dette er så konge rått prosjekt! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Har fått bittelitt tid i garasjen i dag. Fått gjort ferdig toppen på setet. Må spørre en vw kis på bygda etter et fører sete fra en to dørs ener.. Har sveist inn to gulv plater. Bikka opp hytta for og se litt på løsninger siden bilen er opprustet 5cm opp rundt hele bilen.. Noen som veit hvor søknaden til sfoor skal sendes? adresse? Burde jeg skrive mega detaljert? skal søke om air ride. tak senk, hytta senka over ramma. bruke forstilling,bak aksling og motor fra oldsmobilen min.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Rudolf Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 haha. heftig rått prosjekt! gleder meg til å se videre her :) Menneh:P hvis du har fulgt med på american hotrod.. så må du "bokse" inn ramma, sveise plater på innsiden av ramma likso.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 haha. heftig rått prosjekt! gleder meg til å se videre her :) Menneh:P hvis du har fulgt med på american hotrod.. så må du "bokse" inn ramma, sveise plater på innsiden av ramma likso.. :P Rammen skal bokses og forsterkes på best mulig måte. Men skal gjøre en del karoseri arbeid før jeg begynner på ramma. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Har sveiset litt i dag. Og har montert sammen igjen fronten for å få litt over blikk om det er slik jeg vil ha fronten.. Har også fått pakke fra airbagit;) Siden jeg er så gjerrig som jeg er så blir det ikke no " plug and play" her i gården.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 Detta burde bli rått! Stå på! Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 Kult prosjekt. Ser ut som mye arbeid ja, så stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 Jeg kunne likt å sett den fronten der med grill som går i fine linjer helt opp til panseret. Godt mulig dette bare ser tøft ut oppi mitt hode da. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Jeg kunne likt å sett den fronten der med grill som går i fine linjer helt opp til panseret. Godt mulig dette bare ser tøft ut oppi mitt hode da. Må vel en 10 år tilbake i tid for den fronten da... ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Skjer det noe mer spennende med dette? Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 skal skrive en liten oppdatering i kveld. Hatt mye å gjøre på jobben i det siste. Men skal på marked i kveld hvor det er en del gamle bil deler. Markedet på biri travbanen.. Håper på å finne noen lykter.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Rått prosjekt. Her skal jeg følge med ja.. :D Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet August 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Var på skrap marked på biri travbane i helga. Der er det faktisk en del gull å få tak i. Massa veteran små deler. Jeg fikk kjøpt meg chrome peepspeil , og lykt ringer til front lyktene. 150 kr til sammen. Prisen er i hvertfall ikke å klage på.. Fant ut at volvo pv har samme diameter på front lyktene som forden min.;) så kjøpte ringer fra pv.. Har sveisa litt rust igjen. ( overaskende?) har rust behandla en del på bilen så de partiene er grunnet med rustprimer. Har også begynt å Cleane torpedoen. Bilen kommer nok til å lakkes svart å ikke se 100% strøken ut. Men elsker strøkne hvite motor rom i en svart rod;) Regner med jeg legger ut bilder i morgen.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet August 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Så bra ut det, da passer vel volvo amazon lykter og da tenker jeg.. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg