invitro Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 som topic sier så har eg eit problem med blinklysene (det er egentlig blinklys + baklyktene) litt vanskelig å få forklart dette men skal gi det et forsøk: var ute å kjørte en tur med golfen lørdags kvelden da eg syntest det var unormalt lyst bak på bilen, gikk ut for å se da var det konstant lys på alle blinklysene på høyre side. Har pratet litt med en jeg kjenner som har skrudd en del bil, og han mente det var jordingsfeil. Symptom: -blinkingen fungerer som normalt når ikke kjørelyset eller park står på, men henger seg opp når eg tråkker på bremsepedalen -en gang i blant lyser blinklysene på høyre side konstant...:rolleyes: (slår da på nødblinken så lyser alle blinklysene. wannabe USA blinklys :D ) -når kjørelyset står på så blinker bremse eller tåkelyset (ikke sikker) i takt med blinklyset på venstre side, vis det vil fungere eller eg tråkker inn bremsen da vil alt henge seg opp igjen... Har noen vært borti lignende problem og kan gi meg tips på hvor jeg kan begynne å lette? eller er det bare å starte å feilsøke en plass... Bilen er forøvrig en Golf II 1,6 84mod Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegalind Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Sjekk Jordingspunktet bak i bilen. Det skal ligge rund bagasjeromet en plass. Men det går da mest sansyneligvis en kabel fra baklykten til til dette jordingspunktet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Lindbæk Sjekk Jordingspunktet bak i bilen. Det skal ligge rund bagasjeromet en plass. Men det går da mest sansyneligvis en kabel fra baklykten til til dette jordingspunktet! Skal få sjekket d i mårgen, må bare få ut litt anlegg først ;) Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg