VolvoB23 Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Hallo! Jeg lurte på hvor lang tid det tar å bytte en girkasse!? Må bytte kassa i Lancia Dedra'n min. Har hørt på et verksted rett borti gata her, og de trudde det kom på mellom 8 og 10.000kr. Dette må da vel være dyrt, siden jeg har ny girkasse selv. Er bare jobben som må gjøres. Noen her som veit sånn ca hvor lang tid dette vil ta på et verksted? De jeg hørte med, visste ikke hvor lang tid det ville ta. Håper noen av dere kan dette! Mvh Cato Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Omtrent like lang tid som clutch bytte, vet ikke hvordan denne er å skifte på, men på noen biler er merkeverksted en fordel da de kan jobben, og vet hva som går kjappest og hva som er nøye. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Må vel dra laaaangt for å komme til et verksted som driver med Lancia :P Hvor lang tid bruker man på clutchbytte da? Har ikke peiling på så mye skruing så det gjør noe xD Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Han som bytta for meg brukte ca en arbeidsdag på å bytte cluch og girkasse... Han stod riktignok i en alminnelig garage uten de hjelpemidler man har på et verksted utenom vanlig verktøy... Det var en audi a4... noen biler er sikkert enklere og andre vanskeligere å bytte på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg