LangFørr Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 hei! Har et problem med en 1985mod e30 med m20b20. Greia er: Regreima røyk for ex. antall år siden. Toppen ble byttet ut med en ny og regreim skiftet. Etter dette har motoren aldri vært seg selv, gått greit nå og da, men fusker litt innimellom. I fjor ballet det på seg, motoren fusker og tilslutt stopper/kveles den når den blir varm. Men når motoren er kald går den helt fint. Mistenker at kaldstartsdysa henger på siden den kveles når den blir varm. Det som er rart at den kan gå som ei kule igjen neste dag. Nå har det seg sånn at bilen er et arvegods og jeg har ikke prøvekjørt den eller noen ting. Dette er ting forrige eier har beskrevet til meg. Skal hente bilen til helga.. Men kan det være noe mer alvorlig problem enn kaldstartsdysa? Kanskje regreima er satt på feil? Skjønner at det er vanskelig og si hva det kan være, men er avhengig og ha bilen i bruk så fort som mulig, så jeg evt kan leite opp deler osv nå. Håper på gode svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg