eiriksmil Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Skal man åpenbart ikke kunne lage en tråd om moped her inne på stripa (off topic) hvis man er bruker her og f.eks hater alle fjortissene på mopedportalen? "Tråd slettet av JChE Årsak: Dette er et BILforum! Prøv mopedportalen.com" Nei, jeg råner ikke rundt på moped og nei, jeg føler meg ikke støtt, bare stiller spørsmål ved enkelte avgjørelser.. :) '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Enig med deg. Stripa er jo et off topic-forum, så når man kan snakke om tørketromler og countrymusikk, må det vel gå an å snakke om moped og, som et annet tema. Var litt usaklig den slettinga av tråden ja. 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 JChE har interesser i mopedportalen? Neida, det vet jeg ingenting om, bare kødder, men det var den dårligste begrunnelsen jeg har hørt, OT er det på ett bilforum, men det er faen meg mere relatert enn griseprat og tørketromler. Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 "Bilforumet sitt offtopicforum for debatt og diskusjon om alt annet enn bil. Bruk Annet bilrelatert forumet til bilprat. NB! Stripa er ikke en chat!" Vil vi snakke om mopeder her på stripa må vi for pokker meg kunne gjøre det og. Folk snakker jo om alt mmulig annet svada og. Gjennopprett tråden du slettet, triggerhappy moderator :) URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Lurer jeg også på. Mer spennende å lese om mopeder av folk litt opp i alder enn de på mopedportalen som har "styla" mopedene med "racingnetting" og satt på nye dekk :tannløs: Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Lol Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Åpne opp tråden igjen, o korrupte geistlige moderatorer! Ned med makthierarkiet! Massene vil ha sitt! Mobiliser dere! Mer brød til bilforumet-medlemmene! La oss rigge opp giljotinene! '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 bilforumet synker bare mer og mer syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 (endret) Aldri har jeg sett så mye sutring over stenging av en tråd. Og siden jeg åpnet den igjen, er det ingen som har svart der heller. Menmen, åpen er den uansett, og neste gang dere måtte være misfornøyd med noe; SEND PM!!! Tullete å lage en ny tråd bare for en slik filleting, en pm og tråden ville blitt åpnet igjen. Lignende tråder har blitt slettet før uten at noen har brydd seg, slik er det bare. Ikke verdens undergang dette altså... Endret Juli 14, 2009 av JChE Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 En ting til eriksmil.. Du vet bedre enn å lage topic med så elendig topic som det der.. Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg