Golfer`en Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Heisann. Noen som vet hvor på blokken motornummeret står. Skal nemlig kjøpe ny radiator (har aircondition). Så jeg må nesten vite hvilken radiator jeg skla ha. Har en 1989mod Golf Gti 16V MED kat. Selv tror jeg muligens det er en KR. Noen som vet eller? K-Jetronic bensinsprut. Hadde vært flotters vist noen visste dette. Hilsen Golfer`en. Siter Golf Patriot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 KR har K-jet PL har KE-jet :) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 motornummeret står til venstre på blokka , rett ved dynamo Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg