Erik Braseth Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Det er en skrivefeil folkens... De mener at motoren (rs2) har 300hk mer enn orginalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Det er en skrivefeil folkens... De mener at motoren (rs2) har 300hk mer enn orginalt Da skjønner jeg hva som er problemet.. Skjønte liksom ikke at det skulle være så mye kaos rundt det her om bilen faktisk er en Rs2. Om det er en audi 80 som er ellers org bortsett fra 400hk + er det jo helt annen sak. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løfaldli Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 De sier jo på filmen at den bilen er en RS2, så at den har 300 hester, er ikke så veldig mye på den bilen. :p Siter Min Bora 1,9TDI 4Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Haha, så forbanna latterlig. "Bilen KAN trimmes til 1000 hester". Vel, det kan faen meg min også! Alt går. Det er rivende likegyldig hva den jævla motoren KAN trimmes til, det er faktisk så likegyldig at fyren som tar det opp som relevant burde få seg en smekk. Men nå skal det sies at den hårføneren som sto på den motoren der, ikke akkurat tilsier at bilen var orginal :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 http://www.garaget.org/?car=146508 ... Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 http://www.garaget.org/?car=146508 ... Håper ikke BT eller politiet leser denne tråden da. Ville ikke akkurat hjulpet eieren. Var mye fint inne på den siden. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo82 Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 har det egentlig noe å si hvor mye hk det er i bilen? han kjørte jo med prøveskilter.. att det er uaktsom kjøring har ingen ting med hk å gjøre. kunne like godt ha vært en vanlig 80 avant. Siter volvo 850 2,3 t5 opel kadett c stv 1979 mod volvo 240 v8 1985 mod volvo 244 2,3 2x40mm dellorto og turbo 1978 mod volvo 245 2,3 1985 mod+peugeot 106 s1 rallye 1995 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Håper ikke BT eller politiet leser denne tråden da. Ville ikke akkurat hjulpet eieren. Var mye fint inne på den siden. Men det er vel ikke den bilen som var med i ulykken??? Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Men det er vel ikke den bilen som var med i ulykken??? Var det ikke det? Forstod det slik på Kverna sin link, men alle kan ta feil. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Gjør da vel heller ingenting om det står 15000 hester på garaget. Jeg kan legge ut min jeg og, med 846hk. Hva folk selv velger å skrive fungerer ikke som bevis noe sted. Spesielt ikke røverhistoriene som er her på bilforumet. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Men det er vel ikke den bilen som var med i ulykken??? Er den bilen jo Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Er den bilen jo Mhmm okey :), bare syns ikke den lignet helt... Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg