Gå til innhold

Teori klasse C

Ranger emnet

Go-carter

Anbefalte innlegg

Heisann!

Tenkte jeg skulle ta teorien på C i morgen, har lest litt og prøvd meg frem, men det er en ting jeg lurer på. Er jo masse spørsmål vedr. bruksklasse på vei, skal kjøre fra dit til dit osv, og da trenger jeg jo tabeller og kart... Må jeg ta med meg enge tabeller og kart, eller får jeg det vedlagt? :)

Takker!

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, du får utdelt alt du trenger, bare ta med legitimasjon og kunnskap så klarer du detta.. Jeg klarte det på første forsøk uten å ha lest noe særlig, bare vært på teorikurs.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg slik at jeg ville gjerne spare de 5000,- det kostet å gå teorikurs, så har kun lest sjøl, i to uker nå :) Pluss tatt en haug med tester på nettet, har gått sånn passe i dag. Skal møte opp tidlig på skolen i mårra og ta noen tester der også, så bærer det rett til Statens Vegvesen! :)

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg slik at jeg ville gjerne spare de 5000,- det kostet å gå teorikurs, så har kun lest sjøl, i to uker nå :) Pluss tatt en haug med tester på nettet, har gått sånn passe i dag. Skal møte opp tidlig på skolen i mårra og ta noen tester der også, så bærer det rett til Statens Vegvesen! :)

De testene på nettet er et godt hjelpemiddel ja. Var så heldig at jeg fikk absolutt alt gratis jeg da, forsvaret har sine fordeler :)

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider