marfacex Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Heisann:) skal kjøpe meg et fint oppussingsprosjekt nå til helgen, men overføringa til girstanga mangler, og grill mangler... Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Hvis derre gidder så kan dere se på annonsen til den saaben jeg skal kjøpe. Hva dere synes er en gunstig pris for den, og om det er verdt å kjøpe den:) AutoDB-kode: 698877 Martin :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IceValley Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Heisann:) skal kjøpe meg et fint oppussingsprosjekt nå til helgen, men overføringa til girstanga mangler, og grill mangler... Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Hvis derre gidder så kan dere se på annonsen til den saaben jeg skal kjøpe. Hva dere synes er en gunstig pris for den, og om det er verdt å kjøpe den:) AutoDB-kode: 698877 Martin :) Kunne blitt en kul bil dette, er bare å legge ned en del tid i den. Prisen er nok ikke noe å si på. Alt av deler eller utfyllende info om disse bilene finner du på (forum.saabturboclub.net) om du ikke får noe respons her inne... Speedparts Norway kan du oxo bruke om du lurer på hvor du kan få tak i deler, disse er vedlig bra. Har brukt de på de 2 forrige Saab'ene mine og har vært 99% fornøyd hver eneste gang. Siter - 2001 Suzuki Baleno GL-R 1600 (Bruksbilen) - 1998 Saab 9-3 Turbo Coupè 205/330 Nm (400bhp Prosjekt) GT XBox Live: Ice2One Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg