marfacex Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Heisann:) skal kjøpe meg et fint oppussingsprosjekt nå til helgen, men overføringa til girstanga mangler, og grill mangler... Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Hvis derre gidder så kan dere se på annonsen til den saaben jeg skal kjøpe. Hva dere synes er en gunstig pris for den, og om det er verdt å kjøpe den:) AutoDB-kode: 698877 Håper på noen svar selv om dette kanskje var feil plass å poste dette.. Er ny på denne sida Martin :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Link: http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=698877&_cmd=similar&cb=6248.74645578416 Ellers så det vel ut som et greit prosjekt.. :) Men girstanga mangler? Om den er -knekt- så kan det vel tyde på VEL aktiv kjøring... Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marfacex Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Girstanga er da der. Er overføringa som mangler. Nå er det vel ikke flust av 9000 på huggerne rundt om i landet, men det kan være lurt å ta et par telefoner til de nærmeste å høre om de har deler liggende. Ellers så det ut som et greit prosjekt. Husk bare på at som oftest blir det mer arbeid enn man tror når man ribber kjerra. Jeg ville ikke gitt 5000 for den, spesielt siden han egentlig selger som delebil, den er 24 år gammel og trenger endel pleie.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 http://www.saabturboclub.net har all informasjon du trenger, og mer til... Hvis du melder deg inn vil du få tilgang til de lukkede forumene samt gode rabatter på deler hos bl.a. speedparts som er spesialister på saab. Lykke til! mvh movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marfacex Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Takker for svar:) Joda, tror selv det kan bli et bra prosjekt, men må bare ha overføringa.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selleri Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Tja, om du gidder å begynne på den der er du enten dum eller helfrelst. Det var jo lite igjen av interiøret, og godt med rust. Den bar i det hele tatt preg av å være dårlig vedlikeholdt. Jeg tror du vil være mer fornøyd med en et utgangspunkt i bedre stand, for denne er det vel generelt lite bil igjen av. Siter O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg