Gå til innhold

Noen som har er faring med Dynabel forstekere ?

Ranger emnet

Mammut89

Anbefalte innlegg

Originally posted by ALJ_GSi

da har jo ikke dynabel noe som er i nærheten engang. Det kommer en snart som er enda kraftigere en slegdehammer også. Lurer på hvor kraftig det skal bli etterhvert. snart finnes det ikke suber som tåler disse monsterne.

Nåh... Tror nok at en Kore 18" ville tåle en del. Samme gjelder for DD 9917b og 9915b, og selvfølgelig nexxon quadrasub Her snakker vi kokkeliko utstyr for folk med null respekt for trommehinner og mageinnhold. Hvis dette er seriøst da og ikke bare bull. En kan begynne å lure, hehe :D

Skulle likt å ha sett en sånn i aksjon :D

Men det brygger nok til med noe alvorlige saker med klasse T forsterkerne. Snart kan en stappe undersida av bilen full med 18" og bruke bass mekanik cd'er som grunnlag for verdens første luftputebil med 22 Hz motor...

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier bare en ting!! SH-1 er bare helt VILL!!!

Har du ikke nok strøm til å fore dette beiste med kan du bare glemme å kjøpe den. Den trenger enormt med mat, har du nok strøm vil du være lykkelig i alle dine bilstereo dager;)

T-2.100 har jeg også fått testa med godt resultat, spiller rent, kontrollert og ikke minst høyt når du har behov for det.

Husk TRU er underrated, denne er på 2*100w i 4 ohm, og denne knuser min Planet Audio på liksom 300w, *ler*.

TRU Technology SH1

Zapco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg 2 stk ma audio 12" med 600watt rms. som kommer til å bli smelta til en stygg hau med en sh-1. Men når det har skjedd så må jeg bytte til noe som tåler og da er det mye jeg har lyst på som ikke blir solgt i norge . og det som blir solgt i norge koster skjorta. For eksmpel JL 12w7. Men 10 000 kr ? litt i det værste laget for en 12". Digital Designs er jo litt rått også men det blir ikke solgt i norge. Jeg så noen fra emmaweb som skulle selge 9215 eller noe . Men jeg er ikke så glad i 15". Må ha 12". Blir for grøtete for min del.

Den her har jeg hørt mye skryt av fra noen amerikanere.

http://www.edesignaudio.com/ep2/12a.htm

Mest sansynelig så bytter jeg til to kicker L7. Har sett bilde av en sånn bli girlla av en SH-1 men jeg får bare roe meg ned. hehe

Build hard Play Loud

Lenke til kommentar
Del på andre sider