Gå til innhold

Bmw 328 E-36 Turbo på strømmen!

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

Originally posted by turbo2

Så ut som en kebab racer som gikk ræva!!!!!

Han skylder jo ladetrykk!!!!

Ler av hele BMWen.....

Og her gjorde du det igjen....

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

rødt interiør ja..stemmer...med IC på langs...

Hmmm rett bak venstre hovedlykt??

Hahahhalll lite bra at den lever enda... Litt stolt jeg.. hehhehe

Var en sjåførskole lærer fra nittedal som eide den før. Tror han jobba for en skole på lørenskog... ABE eller noe sånt..

Faktisk når han kjørte ut her forrige dagen, så holdt han på å kjøre meg ned!! Tror han fikk en sladd på bilen han ikke hadde regna med, og jeg måtte nesten ut i grøfta med Mazda 626 super SS rallyen min for ikke å bli påkjørt, kompisen min med Volvo240 rett bak meg slapp også akkuratt unna....

Tro meg den BMW`en sladder lett, har tross alt hatt endel prøveturer med den bilen når jeg bygde motoren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den BMW'n der. Var på glattkjøringskurs for to år siden, og der var den bimmern. Kan da umulig være behagelig å lære seg å kjøre bil med et sånt "monster"? Iallefall ikke med bakhjulstrekk og 320 hk..

Forresten så var det en strøken blondine som kjørte bilen på banen, ble rent distrahert jeg :)

Røffern å tøffe rundt i en sliten Chrysler med glorete neonskrift da...

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider