Snowx Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Autronic SMC selges for 10.000kr (eller bud) m/ ledningsnett for 13bREW(moddes enkelt til andre motorer) Styrer: 1. 4 takts motorer med eller uten overlading. 2. Wankel eller 2 takts motorer. 3. Odd fire motorer. Muligheter: 1. 8 dysedrivere full sequens 8 cylinder eller semi-sekvens 12 cylinder høy eller lav ohm dyser. 2. Innebygget map sensor 4 bar absolutt trykk. 3. Enkel, dobbel coil eller direct fire motorer. 4. Direct fire på 5 cyl med org trigger fra audi 5. Ekstra utganger som kan brukes til f. eks.: a. Closed loop turbotrykks styring på turtall og temperatur. b. Closed loop tomgangsstyring. c. Anti lag for raskere turbo spool up. d. Styring av f. eks. elektrisk kjølevifte/vannpumpe. e.Traction controll Har også en MSD 6A Ingnition box for bedre gnist! Genialt når man konverterer til feks E85. Ta kontakt på mail sg-haga at online.no eller PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Juli 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 Hei! Hvor mye skal du ha for MSD-boksen din? Er den mye brukt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 2500,- + frakt skal jeg ha for den. Den er VElDIG lite brukt.. mindre enn 2000km på bilen og fungerer selvfølgelig som den skal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Da kan jeg like godt kjøpe en her: http://www.summitracing.com/parts/MSD-6200/ 170,95$ * 6,15NOK = 1045kr Da kan de ta nesten 1500kr i frakt og fortsatt være billigere enn deg + at den er heeeelt ny, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 (endret) For all del!! Jeg har kjipere valuta, moms og frakt i tillegg. Kan selge den for 2000,- MVH Endret Juli 28, 2009 av Sindregutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogeren Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 solgt dette eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg