2Fat 2Fly Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 men så kom jeg på noe anna:P Chrome og sølv syns jeg er blæ:P vært tøft om du hadde hatt takrailsene svart istedet f.eks :) ser du er fra stjørdaln, hvor da? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clown Skrevet August 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Takk for alle kommentarene.. :P men så kom jeg på noe anna:P Chrome og sølv syns jeg er blæ:P vært tøft om du hadde hatt takrailsene svart istedet f.eks :) ser du er fra stjørdaln, hvor da? Jeg er opprinnelig fra levanger, men bor oppi husbymarka nå.. Eneste grunnen til at rails'a er sølv er fordi det hadde tatt lengere tid med forbredelesene og lakkeringen! :P Og grunnen til at bilen er Chrome-sølv er fordi jeg ikke har sett en s124 med Chrome-sølv look! Ville se hvordan det ble, har vurdert å sandblåse felgene og lakkere de sort. Men det får bli med tiden. Det me linselysa er faktisk en del av "looken" jeg har ville fått frem med chrome-sølv looken! Siter - S124 Sportline E 220 x 97mod. Tahoe 1500 x S124 Sportline 230 E Stein Ronny- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 ja var ikke lakken jeg klaga på ;) men syns ikke den kler chrome. få mere utheva med svart f.eks :) ja ser du ett fargekart av en 124 sedan så er det meg, mattsvart grillramme, grønn framfanger å rød bakluke :P Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg